mercoledì 12 marzo 2008

ed io tra di voi

Grazie a qualche amica che è passata di qua ho capito un po' meglio come funziona un blog e perciò riprendo a parlare ad alta voce, così come mi sembra che con questo mezzo si possa fare, con l'ultima cosa che ho scritto, dedicata a mia madre


Chi mi pigghja certi voti
Nu malu cori stranu eppuru duci
Zirrunbicannu ’n testa assai penseri
Mi ricordu d’e cosi e i jorni toi
Non sacciu casa casa undi mi poju


Nesciu pe fora, arretu, nto giardinu
Nci sunnu erbi, nc’è fangu, nci su rosi
Mi nchjana chjanu chjanu na maja
Sula mi mentu a parrari cu tia

Si eri ca’ vicinu ti mmusciava
Undi staiu ora tuttu ti cuntava
chi fazzu u jornu e comu passu a sira
i nchjanati d’a vita e i so’ sdurrupi
i mumenti cuntenti e comu a ora
chi sugnu in pena e nenti mi cunsola

Quando tu nc’eri eu non sapia parrari
tuttu era rraggia e prescia di campari
ora su muscia e a lama è smussata
mi rendu cuntu chi passau ‘na vita

Certu sbagghiaj cu tia
e puru tu non eri “duci ‘i sali”
ma mi ricordu a sira a lu scurari
puru eu mmussata e tu puru rraggiata
chi mi dicivi “Pigghia i carti e joca!”
e ncartandu e jocandu dda partita
senza parrari ndi nducivamu a vita.

p. s. la lingua è il calabrese
un caro saluto a chicchina e
ad Ahia

1 commento:

  1. Dolcissima Nina,tu si che sai intrecciare le parole:maggia,sentimento,ricordi malinconia.
    In questo misterioso intreccio,mi sento anch'io un esile filo,che seppur tenue e sbiadito,cerca di tenere unita questa trama antica.
    Registrerò il tuo link per poterti cercare con facilità.Sarà un colloquio a distanza.Un abbraccio-Chicchina























    perchè curando ed amando le radici,possiamo sperare in

    RispondiElimina

Post più popolari